Cart 0

My account

Увійти

CallClose

Обмін і повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача». Умови обмінюватись або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин в протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію; товарний вигляд збережений – тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незміненому вигляді, товар повністю укомплектовано, упакований; присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

Інструкція з повернення товару

Обмін / повернення товарів належної якості

Підстава:

Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України Про захист прав споживачів (далі по тексту – Закон), і стан товару, а саме:

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну.

Покупець має право:

Обмін / повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості – товар, що містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати змісту на сайті. Відмінність елементів оформлення або оформлення від заявленого на сайті опис не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізняться від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора (дисплея). Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;

Якщо ви отримали товар неналежної якості (при відкритті упаковки виявили виробничий брак: Надішліть нам на електронну пошту info@www.spirt-96.com c позначкою «Повернення»

Упаковка повинна бути збережена в обов’язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий!

Після цього з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення деталей. УВАГА! При поверненні не якісне товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну

Покупець має право: